عکس وب - تصاویر جالب از سرتاسر وب - aksweb.blogsky.com

عکس های خبری - عکس های جالب - عکس های حیرت انگیز - تصاویر خنده دار - عکس های قدیمی و کمیاب - کاریکاتور

عکس وب - تصاویر جالب از سرتاسر وب - aksweb.blogsky.com

عکس های خبری - عکس های جالب - عکس های حیرت انگیز - تصاویر خنده دار - عکس های قدیمی و کمیاب - کاریکاتور

باشکوه ترین بوستان های مصنوعی جهان + تصویری

 

بوستان کازمیک اسپکیولیشن (تفکر هستی)- اسکاتلند



سالانه فقط یک بار در اون به روی عموم مردم باز میشه، این بوستان به عنوان منبع الهام خود از علم و ریاضیات استفاده کرده. رک و پوست کنده بگیم که این بوستان در دنیا همتا و نظیری نداره. این باغ در 1989 بدون نظریات معمولی مردم وقتی که میخوان باغی رو شکل بدن ارائه میدن، درست شده. نمایشگاه گل کاری و باغبانی اغلب تو این باغ برگزار میشه. در عوض، با ایده هایی که تو ذهن بوده - و برای تشویق و تحریک افکار (یا دست کم تفر و اندیشه) در مورد ماهیت اصلی چیزها طراحی شده.

  


 

 بوستان های کوکنهاف- ندرلند



نمایش بی نظیر تماشایی گل و گیاه انبوه که با تنوع بی حد و مرزی کاشته شدن، جانشین آثار هنری زیبا شدن. کوکنهاف بی نظیر و دارای شهرت جهانیه و یکی از مشهورترین مقصدهای ندرلنده. این بوستان خانه هفت میلیون گل لالست، که شامل گیاه های پیوندی خاصیه که گسترش داده شده یا گسترش داده میشن. در حقیقت، افتخار و سربلندی کوکنهاف به خاطر حیرت الهام شده لاله مشکی بابا یاگای روسی هست.

 

 


 
سوآن نانگ نوچ- تایلند



این پارک باور نکردنی در پاتایا- تایلند قرار داره. به خاطر منظره فوق العاده زیبا و چشم انداز شگفت انگیزش بین توریست ها معروفه. به نظر میرسه همه چیزه اون از افسانه پری ها اومده. این بوستان پر از خونه، ویلا، تالار، رستوران و استخرهایی به سبک تایلندیه. این یه زمین وسیع 600 جریب فرنگیه که توسط آقای پیسیست و خانم نانگنوچ در سال 1954 خریده شد، پیش بینی شد که این زمین واسه کاشت درخت میوه باشه، ولی خانوم نانگنوچ یه سفری به خارج از کشور رفت و با تصمیم قاطع ایجاد یه بوستان گرمسیری گل و گیاه های تزئینی برگشت. 

 


 

 جاردیم بوتانیکو دی کاریتیبا- برزیل



این بوستان همچنین به اسم " جاردیم بوتانیکو فانشیت ریشبیتر" معروفه، این بوستان گل و گیاه کاریتیبا در شهر کاریتیبا، پایتخت ایالت پارانا، بزرگترین شهر برزیل جنوبی است. علامت تجاری بوستان گل و گیاه کاریتیبا به سبک باغ های فرانسوی درست شده. سابقا ً در سر در ورودی، بوستان های وسیعی به سبک فرانسوی در قلب فواره ها، و همچنین آبشارها و دریاچه ها دیده می شد، و گلخانه های اصلی 458 متر مکعبی که مشابه گیاهان اختصاصی نواحی گرمسیری رو تو خودش پناه داده. فرش گل ها برای بازدید کننده ها درست در ورودی پهن شده.

 

 


 

 بوستان های بوتچارت- کانادا 

 

 


بوستان های بوتچارت از مشهورترین بوستان های دنیان که در زمره بهترین بهترین ها قرار دارن. از بهشت دست کمی نداره، این بوستان در بوستان های بوتچارت در استان بریتیش کلمبیا در کانادا قرار داره. همین که دارین از بوستان های بوتچارت دیدن میکنین، منظره های هیجان انگیز شمارو برای چند لحظه میخ کوب میکنه. فضای گسترده ی بوستان های بوتچارت به مساحت 50 جریب فرنگی، به لرزش خودش در تمام طول سال از تابستون گرفته تا زمستونای سرد ادامه میده.

 

 

 منبع: رزونه آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد