عکس وب - تصاویر جالب از سرتاسر وب - aksweb.blogsky.com

عکس های خبری - عکس های جالب - عکس های حیرت انگیز - تصاویر خنده دار - عکس های قدیمی و کمیاب - کاریکاتور

عکس وب - تصاویر جالب از سرتاسر وب - aksweb.blogsky.com

عکس های خبری - عکس های جالب - عکس های حیرت انگیز - تصاویر خنده دار - عکس های قدیمی و کمیاب - کاریکاتور

این عکاس پشت سرش دوربین کاشت (+عکس)

 البته درد و سوزش این پایه‌ها را باید تحمل کنم. هر روز با حوله‌ای گرم و آب نمک آن‌ها را شست و شو می‌دهم تا عفونت نکند.
 این دوربین بر روی پایه‌هایی از جنس تیتانیوم که در جمجمه وی به کار گذاشته شده است، نصب شدند.
به گزارش ایسنا، رسانه‌های دولتی آمریکا اعلام کردند که یک استاد دانشگاه با به کار گذاشتن یک دوربین پشت سرش، قصد دارد تصاویر زیبا و اعجاب برانگیز از محیط اطرافش بگیرد.

 

«وفع بلال» که استاد عکاسی در دانشگاه «تیسچ» در ایالت «نیویورک» آمریکا است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور عنوان کرد: من اهل نجف عراقم. در سال 1991 میلادی این کشور را ترک کردم. متاسفانه در حمله نیروهای آمریکایی به کشورم، اکثر خانواده‌ خود را از دست دادم. واقعا مایل بودم تمام لحظات و پدیده‌های خشونت بار حضور آمریکایی‌ها در عراق را به تصویر بکشم. به همین دلیل، تصمیم گرفتم با به کار گذاشتن یک دوربین پشت سرم این وقایع را ثبت کنم.

این استاد دانشگاه ایالت «نیویورک» در ادامه به شبکه خبری بی‌بی‌سی خاطر نشان کرد: این دوربین بر روی پایه‌هایی از جنس تیتانیوم که در جمجمه وی به کار گذاشته شده است، نصب شدند.

البته درد و سوزش این پایه‌ها را باید تحمل کنم. هر روز با حوله‌ای گرم و آب نمک آن‌ها را شست و شو می‌دهم تا عفونت نکند.

بر اساس اعلام سخنگوی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه ایالت «نیویورک» تمام تصاویر و عکس‌هایی که توسط این استاد عکاسی گرفته شده است، در نمایشگاه عکاسی «قطر» به نمایش گذاشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد