عکس وب - تصاویر جالب از سرتاسر وب - aksweb.blogsky.com

عکس های خبری - عکس های جالب - عکس های حیرت انگیز - تصاویر خنده دار - عکس های قدیمی و کمیاب - کاریکاتور

عکس وب - تصاویر جالب از سرتاسر وب - aksweb.blogsky.com

عکس های خبری - عکس های جالب - عکس های حیرت انگیز - تصاویر خنده دار - عکس های قدیمی و کمیاب - کاریکاتور

سفر نمادین یک الاغ مجهز به پانل خورشیدی + عکس

 

 

 

 

سفر نمادین یک الاغ مجهز به پانل خورشیدی! 


یک الاغ مجهز به پانل خورشیدی به همراه یک عکاس و یک هنرمند اسپانیایی در یک حرکت نمادین برای پروژه محیط زیست بین المللی "نقشه سبز" در اسپانیا مسافرت می کنند. 

این الاغ که "مینوتو" نام دارد به همراه کریستین بتینی هنرمند و مارتین روانو عکاس به مدت سه ماه در اسپانیا سفر می کند.  

این گروه عنوان پروژه دوستدار محیط زیست خود را "دانکی خوت" (donkijote) گذاشته اند. انتخاب این نام با دو هدف انجام شده است. اول به یاد شخصیت "دن کیشوت" در کتاب معروف "سروانتس" نویسنده اسپانیایی و دوم به دلیل حضور یک الاغ (donkey).  

روی کمر "مینوتو" پانلهای خورشیدی نصب شده اند که در طول سفر انرژی لازم برای شارژ تلفنهای همراه، رایانه های قابل حمل، دوربینهای ویدیویی و عکاسی و دستگاههای "جی. پی. اس" را تامین می کنند.  

در این پروژه این تیم با مردم مناطق مختلف تماس می گیرند و یک مدل اکولوژیکی و زندگی برپایه انرژی تجدیدپذیر زیستی را به آنها ارائه می کنند و از مناطقی که از انرژیهای تجدیدپذیر استفاده می کنند عکس و فیلم تهیه کرده و در سایت خود قرار می دهند.  

 

هدف نهایی تیم "دانکی خوت" شرکت در پروژه بین المللی "نقشه سبز" و کمک به ایجاد یک نقشه جهانی از مناطقی است که در آنها از انرژیهای سبز استفاده می شود. این نقشه سبز همچنین اکوسیستمهای در معرض خطر را نشان می دهد.  

در این خصوص یک متصدی سایت دانکی خوت اظهار داشت: "در مدت سفر این سه نفر، تمام ماجراهای آنها به طور همزمان در سایت تعریف می شود. هر روز فیلمها و عکسهای جدیدی از سفر این تیم روی سایت قرار می گیرد و نشان می دهد که مینوتو در کنار مدارس توقف می کند و بچه ها دور این الاغ تکنولوژیکی شده جمع می شوند." 

براساس گزارش لارپوبلیکا، همچنین در این وب سایت نقشه هایی از مکانهایی که این تیم در ادامه سفر خود از آنها دیدن می کنند ارائه می شود.

این هنرمندان شبها به هتل نمی روند چرا که باید همانجایی بخوابند که مینوتو می خوابد اما از مهمان نوازی مردمی که حاضرند آغول و علفهای باغ خود را در اختیار الاغ مجهز به پانل خورشیدی بگذارند استقبال می کنند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد